• Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum
  • Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum
  • Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum
  • Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum

Lokomotiv

  • Tags

+ Add


Add a comment

Select the images you want to order

Share to