• Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum
  • Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum
  • Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum
  • Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri 
Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk 
Levert år: 1950 
Akselrekkefølge: Bo 
Transformator: 225 kVa 
Antall motorer: 2 
Motortype: ELM 1380 st. 
Ytelse: 240 hk 
Maksimumhastighet: 60 km/t 
Trekkraft: 200 tonn 
Lengde: 6920 mm 
Vekt: 22 tonn 
Ø drivhjul: 850 mm
    Photo: Bach, Torstein / Orkla Industrimuseum

Lokomotiv

Elektrisk utrustning: Norsk Elektrisk Brown Boweri

Mekanisk utrustning: Skabo Jernbanevognfabrikk

Levert år: 1950

Akselrekkefølge: Bo

Transformator: 225 kVa

Antall motorer: 2

Motortype: ELM 1380 st.

Ytelse: 240 hk

Maksimumhastighet: 60 km/t

Trekkraft: 200 tonn

Lengde: 6920 mm

Vekt: 22 tonn

Ø drivhjul: 850 mm

  • Tags

+ Add


0 comments

Add a comment

Add to a folder

Select the images you want to order

Share to