• Fra Klevfos Industrimuseum på Ådalsbruk i Løten.  Fotografiet er tatt på østsida av fabrikkomplekset der det er lagd inngang til museets publikumsmottak i det som en gang var bedriftens flishoggeri.  Da dette fotografiet ble tatt sto museumsformidler Håkon Tosterud ved inngangsdøra og ønsket ei elevgruppe fra 2. trinn ved Stavsberg skole i Furnes (Ringsaker kommune) velkommen til aktivitetsdag på Klevfos.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra Klevfos Industrimuseum på Ådalsbruk i Løten. Fotografiet er tatt på østsida av fabrikkomplekset der det er lagd inngang til museets publikumsmottak i det som en gang var bedri...