• Ei ung jente med rød topp og brune bukser med rutete lapper på knærne prøver meitefiske i Norsk Skogmuseums fiskedam på Prestøya i Glomma.  Fotografiet er tatt under arrangementet «Skog og vann 2014».  Dette er et arrangement som henvender seg til et stort antall skoleelever, og som rommer et mangfold av aktiviteter som få barn i et stadig mer urbanisert samfunn er fortrolige med.  Mer informasjon om «Skog og vann» finnes under fanen «Opplysninger».
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Ei ung jente med rød topp og brune bukser med rutete lapper på knærne prøver meitefiske i Norsk Skogmuseums fiskedam på Prestøya i Glomma. Fotografiet er tatt under arrangementet ...