• Gruppebilde fra anleggsområde ved Forsjordevja.  Fotografiet viser ti menn i ei steinur.  Seks av mennene er navngitte med nummerreferanser på den kvite nederkanten.  De tre karene lengst til venstre er ikke navngitte.  De er antakelig anleggsarbeidere.  Nr. 4 fra venstre er skogformann Hagen, nr. 6 fra venstre er overingeniør ved jernbanen, Langeland, nr. 7 fra venstre avdelingsingeniør Hvoslef.  Videre står skogfovalter Petter Magnus Vikhammer, skoginspektør Einar Emil Nilsen og Vefsn-ordfører Nils Mjaavatn.  Bak karene er det en bratt skråning der det står ei laftet høyløe.
    Photo: Ielstrup, Henrik Jacob / Anno Norsk skogmuseum

"Skogvesenets og jernbanens folk møtes ved Forsjordevjen 26. okt. 1923. 1. Skogform. Hagen, 2. Overingeniør Langeland, 3. Avdelingsingeniør Hvoslef, 4. Skogforvalter Vikhammer, 5. ...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits