• Glasskulptur i klart glass med form som en klokke. Et cirka 2 cm bredt, ovalt slipt felt gir støtte når den legges på flat underlag. Klokken har et rundt hull i bunnen, en smal åpning til et bredere rom med klokkeform. Rundt denne klokkeformen er glasset farget blått og grønt. Rundt det blå og grønne er det hvite felt med form som smale lange kronblader fra bunn til topp. Bladene er plassert regelmessig som i en blomsterkrone. Regelmessigheten brytes av to hvite felt som er strukket horisontalt.

Nr. 8 Mellom rom [Skulptur]