• Skulpturell objekt i tre, med stol-lignende form skrudd sammen av materialer fra europaller. Selve setet består av fem bord, foran gjennombrutt av to bein i hjørnene. Hvert bein er spikret sammen av fire bord som igjen danner en hul innside. De hule beina er synlige på toppen av setet foran og utgjør et dekorativt element. Overflaten er ikke pusset og spikerhullene, fra den hadde palleform, samt skruer for nåværende form, er ikke forsøkt skjult.
    Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett) * Depicted object has its own license
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett) * Depicted object has its own license
    Photo: Leirdal, Erlend / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett) * Depicted object has its own license

After Oil Furniture - Development Company [Stol]