• Smykke i eske med bok og folder. En kvadratisk svart eske inneholder et smykke, en bok og en folder.

Esken har en opptrekksnøkkel preget på lokket.
Smykket er en forgylt pin i form av en skrue. Det er festet på innsiden av lokket.
Bokenhar svart pappbind med "Sigurd Bronger" preget på forsiden. Den har 103 sider, norsk og engelsk tekst, farge- og svart-hvit fotos.
Folderen er i tynn, gråmelert kartong med en opptrekksnøkkel tegnet på forsiden. Den inneholder Sigurd Brongers CV.

Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)

Smykke i eske med bok og folder