• Teikneserie laga av Gaute Linga i 2003. Kunstverket vart hovudvinnar i Nynorsk kultursentrum si teiknetevling dette året. Linga gjekk då i 7. klasse ved Kringlebotn skole på Nesttun. Tittelen på teikneserien var "Ivar Aasen og katten hans" med tekst av Ragnar Hovland. I grunngjevinga frå juryen står det: ”Vi er imponerte! Dette er heilt suverent! Det er tydeleg at dette er ein som har lese mykje teikneseriar. Kanskje er han særleg inspirert av Arild Midttun og Erna Osland sin Aasen-serie? Opninga er stilfull, og det heile er flott fortalt. Han tek seg tid, og teiknar lekkert og enkelt, men detaljert. Gratulerer!”. Kunstverket er i glas og ramme.
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Ivar Aasen og katten hans [Teikneserie - hovudvinnar 2003]

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits