• Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Transportabel kompressor, 2-akslet, har 4 hjul, I hovedsak gul. innbygd inn med vegger og tak. Drag i fronten, trykktank, (datert 8.6.), og dieseltank i bakkant. Maskinen har en 3-sylindret dieselmotor fra R. A. Lister, som yter 30 Hk. Denne motoren driver Broom & Wade kompressoren. Merking fra produsenter og bruker. Motor sitter fast.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Kompressor

Add a comment or suggest edits

Leave a comment or send an inquiry

Share to