• International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • International H-400C Payloader. Hjullaster på 4 hjul, antatt 4-hjuls drift. Gul og svart. Motoren er en turboladet V12 Cummins type VT1710C-635. Dette er en 4-takts diesel med et cylindervolum på 1710 cu. in. (28 liter), Effekt 473.5 kw (635 hp). Skuffa rommer ni kubikkmeter.
Girkasse fra International Harvester, modellbetegnelse P-600S (to-trinns). Merking fra produsent og første bruker.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Hjullaster

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to