• Begravelse etter Laura Olsdatter på plassen Ekren, Skogn. Samlet ved åpen kiste/likstrå. Postmortem.
    Photo: Bjerkan, Sverre / Levanger Fotomuseum

Opplysninger fra fotografprotokoll for 1905 nr. 39: Oluf Skjelstad m. fam.

1 comment

• Begravelse etter Laura Olufsdatter (1886-1905) på plassen Ekren under Skjele i Skogn. Fra venstre står Oluf Lorntssen (f. 1858), Peter Benum med datter Ragna på armen, Inga Oline Benum (f. 1879) med datter Signe på armen, Petronella (Olufs kone). Foran står Olga, eldste datter av Inga og Peter Benum. En retusjert utgave av bildet er gjengitt i Skogn Historie XI.1, s. 298.