• Nordover langs hovudvegen på Dovreskogen. Ein ser Akerjordet på høgre side av vegen. På andre sida av elva ser ein frå venstre Rødølen, Breidalen og Haugen. I bakgrunnen Veslfjellet.
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Nordover langs hovudvegen på Dovreskogen. Ein ser Akerjordet på høgre side av vegen. På andre sida av elva ser ein frå venstre Rødølen, Breidalen og Haugen. I bakgrunnen Veslfjelle...

1 comment

• Dette er vel ikke riktig. På høyre side er vel Akerjordet? Bildet er tatt like nedenfor jernbaneundergangen opp mot Moagrenda/Leiragrenda. Rett ned bakken lenger fram på riksvei 50 lå saga til Storrustløkken.