• Panorama bilete i 5 deler. (1A, 1B, 1C, 1D, 1E)
1C: Frå Bryne med utsikt mot sør. I bakgrunnen midt i biletet er Elisberget/Auglend. Til venstre er pipa på Jæren Uldvarefabrikk. Midt i biletet syner litt av jernbanesporet og pipa på Jæren Meieri.
Registrering av dette biletet har som utgangspunkt kopiar laga av fotograf Olav Garborg etter negativ som kjøpmann Svein Tjemsland eig.
Biletet i sin fulle størrelse vart utlånt frå Bjørn Moi i samband med ei fotoutstilling i Time Rådhus hausten 1992 der planane for ei fotobok for Time kommune vart presentert.
    Photo: Thu, Rasmus Pederson / Jærmuseet

Panorama bilete i 5 deler. (1A, 1B, 1C, 1D, 1E) 1C: Frå Bryne med utsikt mot sør. I bakgrunnen midt i biletet er Elisberget/Auglend. Til venstre er pipa på Jæren Uldvarefabrikk. Mi...