• Asbjørn Haga, Marit Taksdal, Karl Marting Mattingsdal, Øyvind Jonasen, Tarjei Tjørhom og Kjell Johnny Lundtveit på ettersanking ved Langeid i Bygland. Dei fann nokre sauer til ein annen eigar i Setesdal og nokre av Marit Taksdal og Kjell Johnny Lundtveit sine sauer. Ein sau var skada og måtte fraktast med 6-hjuling. Dei fekk og skyss innover "Tyskervegen", ein veg bygd av tyskarane under 2. verdskrig.
    Photo: Haga, Asbjørn / Jærmuseet

Asbjørn Haga, Marit Taksdal, Karl Marting Mattingsdal, Øyvind Jonasen, Tarjei Tjørhom og Kjell Johnny Lundtveit på ettersanking ved Langeid i Bygland. Dei fann nokre sauer til ein ...