• Bryne framhaldskule, Jæren 1934/1935. Biletet er teke på baksida av Losjehuset mot barnaskulen.
Framme frå v. Åslaug Tjemsland, Berit Kåstrup, Kari Time, Borgny Øgård, Gerd Kåstrup, Kristine Tjessem, Berta Sivertsen, Modhild Norheim, Lisa Aasland, Olga Bryne, ?? Brualand, Inga Matningsdal, Agnes Njå.
2. rekkje f. v. : Leif Øyri, Johan Kindervåg, Ingrid Herigstad, Borghild Steinsland, Mathilde Borg, Inger Auglend, lærar Einar Aarrestad, Diddi Thue, Elfrid Søyland, Marit Vidvei, Anna Bryne, Trygve Oma.
3. rekkje f. v.  og oppover : Reidar Auglend, Randulf Håland, Arne Mæland, Cato Berge, Tore Skrudland, bak ??, Kåre Kverneland, Karl Aasland, Rasmus Frøyland, Endre Braut, Magne Vagle Kalberg, Thorvald Kalberg, Andreas Tegle.
    Photo: Sørå, Peter J. / Jærmuseet

Bryne framhaldskule, Jæren 1934/1935. Biletet er teke på baksida av Losjehuset mot barnaskulen. Framme frå v. Åslaug Tjemsland, Berit Kåstrup, Kari Time, Borgny Øgård, Gerd Kåstrup...