• Utslått i Lauvlio. F. v. : Olaf P. Undheim, Kristoffer Lende med pipa, Severin Snorrestad med riva, dotter hans Rakel g. Lende og yngste  dotter hans Sara Snorrestad (Skårland), dei andre er ukjende.
Hytta i bakgrunnen vart nytta til overnatting og rasting. Den er nå (1987) vølt og vert framleis brukt til overnatting. Nå er det slutt med å slå høy her.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Utslått i Lauvlio. F. v. : Olaf P. Undheim, Kristoffer Lende med pipa, Severin Snorrestad med riva, dotter hans Rakel g. Lende og yngste dotter hans Sara Snorrestad (Skårland), de...

• Sara på bilde er elste datter , så er det Rakel å minste gjenta er Sigrid
  • mest sannsynlig er det Sigrid som sitter bak riva til Sevrin, mintegjenta som sit mellom Kristoffer og Sevrin er ukjend