• Brønnøysund eller omegn.
    Photo: Helgeland Arbeiderblad / Helgeland Museum
  • Brønnøysund eller omegn.
    Photo: Helgeland Arbeiderblad / Helgeland Museum

Brønnøysund eller omegn. Ering Sven Busch. Da bildet ble tatt brukte han Olsen som etternavn. Erling Sven er født på Hall i Bindalen 28.02.1944. Familien flyttet til Brønnøysund da...

1 comment

• Dette er Ering Sven Busch. Da bildet ble tatt brukte han Olsen som etternavn. Erling Sven er født på Hall i Bindalen 28.02.1944. Familien flyttet til Brønnøysund da Erling skulle begynne på realskolen. Han er sønn av Egil Schønning Olsen fra Galtneset og Solveig Marie født Busch fra Hall i Bindal.