• Brønnøysund eller omegn.
    Photo: Helgeland Arbeiderblad / Helgeland Museum
  • Brønnøysund eller omegn.
    Photo: Helgeland Arbeiderblad / Helgeland Museum

Brønnøysund eller omegn. Dette er huset til Egil Schønning Olsen og Solveig Marie Olsen (født Busch). Huset ligger i Nedre Flatåsvei i Brønnøysund. Den ene av jentene på bildet er ...

1 comment

• Dette er huset til Egil Schønning Olsen og Solveig Marie Olsen (født Busch). Huset ligger i Nedre Flatåsvei i Brønnøysund. Den ene av jentene på bildet er datteren Lisbeth født i 1953. Det er trolig sønnen Erling Sven som har tatt bildet. Han jobbet som journalist i Helgelands Arbeiderblad på tida da bildet ble tatt.