• Pakkhuset-buå-sekkelageret på Handelslaget. F. v. : Reinert Kverneland, Rasmus Kluge og Lars Fykse framfor utleveringsdøra for sekker med kraftfor og liknande.
Magnus Espeland har skrive bak på biletet: "Frå v. Reinert Kverneland, Rasmus Kluge, Lars Fykse. Biletet er teke i 1950 åra der me tok inn og leverte ut kraftfor, gjødning og tunge celluloseballar på ca 200 kg. Det ser ribba og malingsslite ut, men koseleg var det inne så mang ein gong. Pakkhuset var i bruk frå 1939 - 1959". m.e.
    Photo: Espeland, Magnus / Jærmuseet

Pakkhuset-buå-sekkelageret på Handelslaget. F. v. : Reinert Kverneland, Rasmus Kluge og Lars Fykse framfor utleveringsdøra for sekker med kraftfor og liknande. Magnus Espeland har...