• Leirfjord, Tømmervika. F.v.: Hilde Johansen, (f. mars 1904- d. desember 1922) hun døde av tuberkulose og søsteren Petra Olsen f. Johansen. Huset i bakgrunnen tilhører Johan Eliassen Enge.
    Photo: Helgeland Museum

Leirfjord, Tømmervika. F.v.: Hilde Johansen, (f. mars 1904- d. desember 1922) hun døde av tuberkulose og søsteren Petra Olsen f. Johansen. Huset i bakgrunnen tilhører Johan Eliasse...

2 comments

• Petra Johansen var født i mars 1904 og døde i desember 1922. Hvis bildet er tatt samme året som hun døde, må det være tatt sommeren 1922. Se også bilde LEF.F.00168.
  • Navnet ble feil i kommentaren ovenfor. Det riktige skal være at: Hilda Johansen var født i mars 1904 og døde i desember 1922. Hvis bildet er tatt samme året som hun døde, må det være tatt sommeren 1922. Se også bilde LEF.F.00168.