• Bilder av skuringsstriper i bergene ved Vadla i Jøsenfjorden (bilde 1-4), Aslaug Skjold fra Sauda (bilde 5), Frida og Paul Johannessen på tur ved Indre Eidane i Jøsenfjorden (bilde 6-13), gården Vadla, ved Jøsenfjorden (bilde 14), Espedalen og Helle ved Høgsfjorden (bilde 15-17), en mann, muligens Erik Nesheim, som sitter utenfor hytta si på Helle (bilde 18-19) og sandtak på Vadla og sandterasse ved Ørekvam, nord for Vadla.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Vadla. Jøsenfjorden. Skuringsstriper, terasser, sandtak. Aslaug Skjold. Mor og far, Eiane, Jøsenfjorden. Helle, Espedalen, Erik Nesheims hytte. Høgsfj. Andreas Stornos-Trond Årstad...