• Paul Aukland med venner og Kornelius Meland med venner ombord på ruteskipet "Årdalsfjord". Det er også bilder av Ingrid og Rasmus Hauge med deres barn og Frida og Paul Johannessen. Paul Aukland sitter i midten på bilde nr.1 og bilde nr. 4. Kornelius Meland står langs rekkverket på bilde nr. 2 og 3. På bilde nr. 11 er (fra venstre): Ingrid Hauge, Rasmus Hauge, deres barn, Frida Johannessen og Paul Johannessen.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Vadla. Om bord på S/S "Årdalsfjord". Ingrid, Rasmus Hauge m/barn. Mor, far. Paul Aukland. Pinsen 1946