• Delegasjon fra Norges vassdrags- og energidirektorats (NVEs) museumsordning samlet i en lavvo i Masi (Máze) i Finnmark.  Lavvoen tilhører Johan P. Eira og hans firma, Cavzo Safari, som tilbyr turistopplevelser i det lokale landskapet, med blant annet denne lavvoen og elvebåter som arenaer, og med vekt på de samiske tradisjonene i området.  Vi skimter verten Johan P. Eira i samisk kufte, til venstre bak ildstedet, sentralt i bildet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Delegasjon fra Norges vassdrags- og energidirektorats (NVEs) museumsordning samlet i en lavvo i Masi (Máze) i Finnmark. Lavvoen tilhører Johan P. Eira og hans firma, Cavzo Safari,...