• Gravstøtten til Nicolay Heinrich Knudtzon III og Marie Wilhelmine Knudtzon's barn nummer tre som døde som spedbarn.  Hun var oppkalt etter moren og var født 5. januar 1854 og døde 6 måneder senere; den 5. juni 1854. Fru Marie Wilhelmine Knudtzon var Nicolay H. Knudtzon III's første kone. Da hun døde i 1871 giftet han seg på nytt med Caroline Werring. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Gravstøtten til Nicolay Heinrich Knudtzon III og Marie Wilhelmine Knudtzon's barn nummer tre som døde som spedbarn. Hun var oppkalt etter moren og var født 5. januar 1854 og døde ...