• Skotske Hywell Morgan demonstrerer kasteteknikk med fluestang.  Fotografiet er tatt under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2015.  Selskapet Villmarksbutikken på Jessheim hadde satt opp et langt, rektangulært kastebassen av kvit plast ved sin stand, der Morgan og flere andre dyktige fluefiskere viste kasteteknikk.  Dette var et inspirerende innslag for fluefiskerne som besøkte arrangementet , og et viktig blikkfang for Villmarksbutikkens stand.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Skotske Hywell Morgan demonstrerer kasteteknikk med fluestang. Fotografiet er tatt under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2015. Selskapet Villmarks...