Tekst frå informant: "A-Ford. Anleggsveg for Sauda. Bilen vart frakta med båt frå Ropeid eller Sand."
Tekst frå annan informant: "A-Ford kan det ikke være. Den kom først som 1928-m ...
Tekst frå informant: "A-Ford. Anleggsveg for Sauda. Bilen vart frakta med båt frå Ropeid eller Sand."
Tekst frå annan informant: "A-Ford kan det ikke være. Den kom først som 1928-modell".
Opplysningar frå informant: Ford A kom ikkje før på slutten av 1927 eller Hypmobil mod 20. I følge gamlekara på Haugesund Kommunale Kraftselskab (da det på 80 tallet ble laga ei bok om gamle biler på Haugalandet) viser dette bildet kraftselskapet sin 1916 Chalmers med Håkon Nordahl som sjåfør, og ikkje Halfdan Greve med Ford mod A.
Chalmers hadde 10 treeiker i forhjula og 12 i bakhjula, noe som var typisk for dette merket. Bilen var den gang registrert med L-141. Litt usikker om det er samme bil, men kanskje fikk de denne litt senere (etter 1925) regnummer R-722. Mvh Bjarte Aakra
Arbeidde i Tyssedal omkring 1910-12, med prosjektering av tunnelar. Bestefar til Halfdan Greve.
Fødd i Røldal. Maskiningeniør frå Bergen Tekniske Skole i 1908. Ingeniør Halfdan Greve jobba for AS Tyssefaldene i åra 1911-12. Han var med å prosjektera tunnelane. Før dette farta han frå anlegg til anlegg landet rundt, og slik heldt han fram etter opphaldet i Tyssedal. Frå 1908 til 1930 arbeidde han ved ymse kraftanlegg. Disponent ved Oslo Betongfabrikk frå 1930.
Bilen er kraftselskapet sin 1916 Chalmers med Håkon Nordahl som sjåfør på den gamle anleggskaien i Etne. Fotografiet er frå Greve sitt album "Haugesund komm. kraftanlegg, Etne. 1916 - 1920." Halfdan Greve var byggeleiar for Haugesunds kommunale kraftanlegg i Etne i åra 1916 - 1920. Haugesund hadde eit stort behov for elektrisk kraft, og kjøpte vassdraget Øyno i Etne i 1912, Rødnovassdraget i 1914, Litledalsvassdraget i 1916 og Frettevassdraget i 1918. Ingeniør Halvdan Greve var byggeleiar for utbygginga av Litledalsvassdraget i 1916.
Til tekst fra informant: A-Ford kan det ikke være. Den kom først som 1928-modell.
Ivar E. Stav,
January 8, 2016
Den gamle anleggskaien i Etne.
Henry Kristiansen,
January 20, 2016
Kommentarane er lagt til i basen
Siri Jordal,
March 17, 2016
Ikje ford A som ikje kom før slutten 1927 eller Hypmobil mod 20 som også har blitt nevnt ang dette bildet. I følge gamlekara på Haugesund Kommunale Kraftselskab (da det på 80 tallet ble laga ei bok om gamle biler på Haugalandet) så viser dette bildet kraftselskapet sin 1916 Chalmers med Håkon Nordahl som sjåfør, og ikje Halfdan Greve med Ford mod A.
Chalmers hadde 10 treeker i forhjula og 12 i bakhjula, noe som var typisk for dette merket. Bilen var den gang registrert med L-141. Litt usikker om det e samme bil, men kanskje fikk denne litt senere (etter 1925) regnummer R-722. Mvh Bjarte Aakra
Bjarte Aakra,
March 18, 2024
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».
4 comments
Ivar E. Stav, January 8, 2016
Henry Kristiansen, January 20, 2016
Siri Jordal, March 17, 2016
Ikje ford A som ikje kom før slutten 1927 eller Hypmobil mod 20 som også har blitt nevnt ang dette bildet. I følge gamlekara på Haugesund Kommunale Kraftselskab (da det på 80 tallet ble laga ei bok om gamle biler på Haugalandet) så viser dette bildet kraftselskapet sin 1916 Chalmers med Håkon Nordahl som sjåfør, og ikje Halfdan Greve med Ford mod A.
Chalmers hadde 10 treeker i forhjula og 12 i bakhjula, noe som var typisk for dette merket. Bilen var den gang registrert med L-141. Litt usikker om det e samme bil, men kanskje fikk denne litt senere (etter 1925) regnummer R-722. Mvh Bjarte Aakra
Bjarte Aakra, March 18, 2024
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».