• Nesseby husmorslag er ute å reiser. Her poserer de foran Leif Johnsens Gjestgiveri. Leif Johnsens Gjestgiveri var i Rustefjelbma i Tana kommune . Kvinnene har på seg kjoler, skjørt, skjorter, strømpebukser og sko. Enkelte har på seg skaut, andre har briller. Kvinnene holder på vesker. På veggen kan man se vinduer med gardiner i.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Nesseby husmorslag er ute å reiser. Her poserer de foran Leif Johnsens Gjestgiveri. Leif Johnsens Gjestgiveri var i Rustefjelbma i Tana kommune . Kvinnene har på seg kjoler, skjørt...

1 comment

• Leif Johnsens Gjestgiveri var i Rustefjelbma i Tana kommune og ikke Oterbekken i Nesseby slik det står her. Bygningen står vel enda der, men med et annet navn.