• Fem menn i dresser og uniformer midt på bildet. De to til venstre har mørke uniformer og uniformsluer på seg. En mann i mørke klær er delvis skjult av mannen med ryggen til fotografen. De to mennene til høyre på bildet har mørke dresser, hvit skjorte og slips på seg. Nede til venstre på bildet ses ryggen til en ung dame. Hun har en mørk jakke med striper på den store kragen. Til høyre står en dame med ulljakke på seg, også hun med ryggen til. Foran henne står en gutt med hvit skjorte på seg. I bakgrunnen kan flere folk med penklær og uniformsluer ses på enkeltes hoder. Fjellet/åsen i bakgrunnen er skogkledt og sola skinner.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fem menn i dresser og uniformer midt på bildet. De to til venstre har mørke uniformer og uniformsluer på seg. En mann i mørke klær er delvis skjult av mannen med ryggen til fotogra...