• Fire personer står ved rekka på en båt. Mannen til venstre har en mørk frakk, hvit skjorte med slips og en hatt på hodet. Gutten ved siden av har en mørk jakke og en skyggelue. Ved siden av han står en dame i mørk kåpe, mørk lue og hansker. I hendene har hun en pose som hun holder mellom seg og gutten. Til høyre på bildet står en dame iført uniform, sannsynligvis en lotte Hun har noe hengende over armen, muligens en jakke. På hodet har hun en uniformslue  på snei. I bakgrunnen ses noe av landskapet med litt snøflekker og sjøen ligger blikkstille.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire personer står ved rekka på en båt. Mannen til venstre har en mørk frakk, hvit skjorte med slips og en hatt på hodet. Gutten ved siden av har en mørk jakke og en skyggelue. Ved...