• Loppa øy i Loppa kommune. Bebyggelsen ligger i strandkanten. Et ganske stort hus nærmest med fjøs og et ganske lite bygg. Ellers ligger husene i en klynge ved sjøen. Et stort jorde ligger foran bebyggelsen og en båt er ute på den blikkstille fjorden. Noen snøflekker ligger på bakken til venstre på bildet. På andre siden av fjorden ses fjell, noen av dem med snø på toppene. Skyet, men bra vær en sen vårdag.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Loppa øy i Loppa kommune. Bebyggelsen ligger i strandkanten. Et ganske stort hus nærmest med fjøs og et ganske lite bygg. Ellers ligger husene i en klynge ved sjøen. Et stort jorde...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits