• Midnattsol over Ingøy, fotografert rundt midnatt en julikveld. En båt ligger på fjorden med små bølger. Helt til høyre står en liten del av et hus. Midt på fjorden strekker et langt, lavt nes seg utover. På neset/odden på andre siden av fjorden ses en del bygninger. Helt bakerst ligger et langt landparti med en liten fjellknaus på midten. Noe skyer på himmelen, men sola skinner gjennom.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Midnattsol over Ingøy, fotografert rundt midnatt en julikveld. En båt ligger på fjorden med små bølger. Helt til høyre står en liten del av et hus. Midt på fjorden strekker et lang...