• Midnattsol over Bossekop 22. juli.  Noen mørke skyer hindrer sola å bryte helt gjennom, men den speiler seg i havflata midt på bildet. Den blikkstille sjøen i bakgrunnen er Altafjorden. Et nes ses ut mot fjorden til venstre på bildet. På jordet foran på bildet står to ganske omfangsrike trær. Et lite bygg nede til venstre med en stolpe/stang stående ved siden av. Noen gjerdestolper ses like bak trærne. Helt til høyre på bildet ses en liten del av et tre og et nes kan såvidt skimtes i horisonten.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Midnattsol over Bossekop 22. juli. Noen mørke skyer hindrer sola å bryte helt gjennom, men den speiler seg i havflata midt på bildet. Den blikkstille sjøen i bakgrunnen er Altafjo...