• Fire personer på et båtdekk. Det er to menn og to kvinner. Mannen til venstre har mørk bukse, lakksko, lys frakk og hatt på hodet. Damen ved siden av har småsko, lang og lys kåpe, tørkle på hodet og hun holder paraplyen og veska i venstre arm. Damen nest lengst til høyre er Gerda Buck som har småsko, skjørt, kåpe og hatt på hodet. Hun holder veska i høyre hånd og over skuldren henger en pelskrave. Mannen til høyre har mørk bukse, lakksko, mørk frakk og hatt på hodet. I bakgrunnen ses et fjell med litt gress og lyng, men mest stein.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire personer på et båtdekk. Det er to menn og to kvinner. Mannen til venstre har mørk bukse, lakksko, lys frakk og hatt på hodet. Damen ved siden av har småsko, lang og lys kåpe, ...