• Fra Elverum sopp- og nyttevekstforenings stand under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2014.  Til høyre ser vi foreningens soppkontrollør Gudny Brenden.  Hun samtaler med en mann (til venstre), som etter ID-kortet han bærer på brystet å dømme, må ha vært aktør på en annen stand under arrangementet.  Mellom seg har de to kasser som er fylt med en rekke sopparter, merket med navneskilt.  Da fotografiet ble tatt holdt Gudby en av soppene i hendene, antakelig for å forklare noe.  To unge jenter fulgte interessert med fra posisjoner til venstre i bakgrunnen.  Jakt- og fiskedagene er en viktig informasjonsarena også for nyttevekstforeningenes virksomhet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra Elverum sopp- og nyttevekstforenings stand under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2014. Til høyre ser vi foreningens soppkontrollør Gudny Brende...