• Knut Johan Ruud fra Norges Jeger- og Fiskerforbund hjelper tre  barn som fikk prøve fluebinding på forbundets stand på det såkalte «jakt- og fisketorget» under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i 2014.  De tre har festet hver sin krok i bindestikke, for deretter å forsøke å binde flue med fjærmateriale som råstoff.  Veiledning fikk de barna som besøkte denne standen av Ruud og andre representanter for Jeger- og fiskerforbundet.  Tiltaket var ett av mange som skulle bidra til å gjøre jakt- og fiskedagene til et barne- og familievennlig arrangement.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Knut Johan Ruud fra Norges Jeger- og Fiskerforbund hjelper tre barn som fikk prøve fluebinding på forbundets stand på det såkalte «jakt- og fisketorget» under De nordiske jakt- og...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits