• Hus og gårder i bakgrunnen. Tekst på bildet: "Strømmen Bro. Sørreisa.  Omb. 1911"
Til venstre sees gården til Daniel Solvang og Gudbrandgården, noe lengre oppe til venstre langs vegen står Straumen skole.
Til høyre er gården til Jon Bersvendsen og gården Berg, og i bakgrunnen Bollhågen.
Opplysninger fra  Guttorm Bakkehaug.
    Photo: Norsk vegmuseum
Opplysninger fra  Guttorm Bakkehaug.
    Photo: Norsk vegmuseum

Strømmen bru i Sørreisa som ble ombygd i 1911

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits

• Til venstre sees gården til Daniel Solvang og Gudbrandgården noe bak.

Lengre oppe til venstre langs vegen står Straumen skole.