• Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Betongblander på en aksling, har drag for å kunne flyttes. Gummihjulene er fjernet og det sitter uoriginale "dekk" av tre på felgene. Blanderen drives av en trefaset elektrisk motor fra NEBB.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Betongblander

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to