• Dette er frå eit anna arrangement i Vågåhallen, året er 2000. Da er det sjølvsagt frå millenniumfeiringa vår her i Vågå. Her er eit bilete frå eitt av mange innslag. F.v. Mai Elin Ulsanden, Brit Målfrid Groven Halvorsen, Ingrid Lund, Carina Runningen og Synnøve Vistekleiven, Ann Inger Damstuen sit øvst i ein enorm stor "amerika" bunad. Den statue karen til høgre er Axel Gran, ein av initiativtakarene.
Foto: Kjell Løkken

Vågåkalenderen 2020, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Dette er frå eit anna arrangement i Vågåhallen, året er 2000. Da er det sjølvsagt frå millenniumfeiringa vår her i Vågå. Her er eit bilete frå eitt av mange innslag. F.v. Mai Elin ...