• Det er sjeldan vi ser fem generasjonar på eitt brett - men her har vi dei - og ikkje berre det, men samtlege beste- og oldeforeldre er med, i tillegg til ein tippoldefar! Tom Erik Damstuen er her fotografert på eittårsdagen 1962 med foreldre Reidun Damstuen f. Sanden og Bjørn Damstuen. Bak dei er fire beseforeldre, frå venstre Ragna Sanden f. Teigen, Asmund Sanden, Sigrid Damstuen f. Øien og Asmund Damstuen. Oldeforeldra er frå v. Rønnaug Teigen f. Bråten, Jo Jukulen (heilt bak til v,), Per Teigen (Dammen), Anne Jukulen f. Sveen, Berte Damstuen f. Sæther, Petter Øien, Mari Øien f. Sønstelien og Anton Damstuen. Mellom Petter og Anton ser vi heilt bak Jehans Sønstelien - sprek tippoldefar!
Utlån: Tom Erik Damstuen

Vågåkalenderen 1999, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Det er sjeldan vi ser fem generasjonar på eitt brett - men her har vi dei - og ikkje berre det, men samtlege beste- og oldeforeldre er med, i tillegg til ein tippoldefar! Tom Erik ...