• Iallfall nokre av personana her er etter alt å dømme blant dei kondisjonerte i Vågå - eller "konsenerte" - som dei vart kalla. Biletet er teke rundt 1900 på "trikanten", der butikken til Storlien er nå. Som vi ser, var det både laushund og lausgris i Moom den gongen! Det er vanskeleg å tyde både skrift og innbyrdes plassering ut frå det som er skrivi på baksida av biletet. Så langt vi kan lesa det, står følgjande namn; Andreas Staff (der var han som åtte tomta der biletet er tatt), Petter Johnsen, F.E.? Balling, fru Eriksen, Jørgine? Eriksen, Gunnar Johnsen, Godberg? Eriksen, Studsnæs. Foto: A.M. Lundh.

Vågåkalenderen 1993, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Iallfall nokre av personana her er etter alt å dømme blant dei kondisjonerte i Vågå - eller "konsenerte" - som dei vart kalla. Biletet er teke rundt 1900 på "trikanten", der butikk...