• Hans H. Holen (f.1930) og Ivar Schjølberg (f.1940) har vore sentrale spelemenn i bygda i fleire tiår. Båe har drivi aktivt med dansespeling og har vunne klasse A på landskappleiken; Schjølberg har og sikra seg kongepokal. Holen har drivi som leiar av Otta spelmannslag i mange år og er elles kjent som kjelde og utøvar av vokal folkemusikk. Han er heiderslagsmedlem i Landslaget for spelmenn (LFs); og Schjølberg har vore formann i LFs. Det er og han som er leiar for hovudkomiteen for Landsfestivalen 1991.

Vågåkalenderen 1992, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Hans H. Holen (f.1930) og Ivar Schjølberg (f.1940) har vore sentrale spelemenn i bygda i fleire tiår. Båe har drivi aktivt med dansespeling og har vunne klasse A på landskappleiken...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits