• Frå søre Vangen i Randsverk. Karane på bildet er på veg til Valdresflya med telefonstolpar. I første rekkje frå venstre ser vi Ola Einasplassen, Erik Bakkum, Pål Vangen og Hans Ursanden. Bakerst frå venstre Ola Bakkum, Ragnvald Bakkum, Øyen (frå Heidalen), Ola Hummelgården (også kalla Kolbrennaren), Kristoffer Bakkum, Mari Vangen, Anne Vangen og Alfred Josten. Bildet er frå 1913, og er utlånt av Nils Dalestuen.

Vågåkalenderen 1990, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Frå søre Vangen i Randsverk. Karane på bildet er på veg til Valdresflya med telefonstolpar. I første rekkje frå venstre ser vi Ola Einasplassen, Erik Bakkum, Pål Vangen og Hans Urs...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits