• Postens åpningstider fra Loddetiden på japansk også. I speilbildet sees Sørnesbygget (Hindberggata 23) på andre siden av veien.

To plakater henger i et butikkvindu. Begge er håndskrevet, den ene på norsk og den andre på japansk kanji.

På Japansk står det (google translate): Botsfield post office torsdag forretningsplan for påsken, onsdag 26.mars 0701400, 27. mars påske 2. stengt, 31. mars, 1 april (tirs) kontor 0900-1600, Botsfield postmaser
    Photo: Johannessen, Olav Arne / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Postens åpningstider fra Loddetiden på japansk også. I speilbildet sees Sørnesbygget (Hindberggata 23) på andre siden av veien. To plakater henger i et butikkvindu. Begge er hånds...