• I Vågå kyrkje fyrst på 1900-talet. Dei utskorne benkjevangane var kutta av for at presten skulle ha betre oversyn over kyrkjelyden. Sjå dei høge kakelomnane, ein på kvar side, med omnsrøyr strekt tvers over heile kyrkje. Dette "varmeanlegget" var ei gåve åt kyrkjun frå Mari Haakenstad like før hundreårsskiftet. Tidlegare var det ingor varmekjelde der, så det kunne vera styggele hustre under messun vinterstid. Det er Jo Hølen som eig dette gamle bildet.

Vågåkalenderen 1988, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

I Vågå kyrkje fyrst på 1900-talet. Dei utskorne benkjevangane var kutta av for at presten skulle ha betre oversyn over kyrkjelyden. Sjå dei høge kakelomnane, ein på kvar side, med ...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits