• yX-stasjonen på Dovre, grunnlagt i 1960 av Arne Haugerud. Motellområdet til venstre i bildet. Tvers over veien fra stasjonen ligger Lannem og over takene på Lannem ser en Sygard Killi. nede på flata. Oppi i lia ser en bl.a. Killigardene.
    Photo: Kirkestuen, Ove Håvard / Gudbrandsdalsmusea
    Photo: Kirkestuen, Ove Håvard / Gudbrandsdalsmusea

yX-stasjonen på Dovre, grunnlagt i 1960 av Arne Haugerud. Motellområdet til venstre i bildet. Tvers over veien fra stasjonen ligger Lannem og over takene på Lannem ser en Sygard Ki...

Dronebilde