• Frå Fylkesyrkesskulen på Dovre. Kurs i kjole- og draktsøm i nye lokaler i administrasjonsbygget. Kjole- og draksøm tok i bruk sine lokaler i 1964, mens resten av bygget ble ferdig og tatt i bruk i 1967. Kurset i kjole- og draktsøm ble nedlagt fra 1995.
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Frå Fylkesyrkesskulen på Dovre. Kurs i kjole- og draktsøm i nye lokaler i administrasjonsbygget. Kjole- og draksøm tok i bruk sine lokaler i 1964, mens resten av bygget ble ferdig ...

Fylkesyrkesskulen på Dovre og Hjerleids husflidsskule fikk i 1959 felles administrasjon, og ble etterhvert utover på 1960-tallet også fysisk samlokalisert.