• Mannskor foran det gamle herredshuset på Ask i Gjerdrum. Her holdt kommuneadministrasjonen til.
Gjerdrum sparebank hadde også lokaler her før det ble bygd eget lokale på 1960-tallet.
    Photo: Museene i Akershus

Mannskor foran det gamle herredshuset på Ask i Gjerdrum. Her holdt kommuneadministrasjonen til. Gjerdrum sparebank hadde også lokaler her før det ble bygd eget lokale på 1960-talle...

Gjerdrum sparebank hadde også lokaler her før det ble bygd eget lokale på 1960 - tallet. (Opplysninger gitt av Terje Brodal 01.05.2023)

2 comments