• Grethe Rønning med kua, Asserøya, Jøssund

Grethe Rønning med kua, Asserøya, Jøssund

Fosen bildearkiv eies av Bjugn Bygdatunlag, Mølnargården

3 comments

• Det er skrevet mye om Grethe Rønning og hennes familie under et annet bilde her i digitaltmuseum, Søk "Gården Eidet, Jøssund" eller søk på "bjbf.002050" eller bruk lenken: Gården Eidet, Jøssund - Museet kystens arv / DigitaltMuseum.

Grete Rønning heter egentlig Susanne Margrete Hansdatter Rønning f. Elvebakk, f. 18.03.1876 og d. 19.07.1958

• Fotografen Aksel Adserø har egen side på "lokalhistoriewiki.no".
  • Grethes mann Andreas Bernhardussen Rønning er avbildet sammen med blakken foran deres gård Eidet i Asserøya i digitaltmuseum, søk:bjbf.006042, eller bruk lenken: