• Tre barn går langs en gate i Trondheim. Bakenfor var Trondheim borgerlige realskole, senere Gerhard Schønings skole, nå Thora Storm videregående skole.
    Photo: Renbjør, Harald Percival / Levanger Fotomuseum (In Copyright - Educational Use Permitted)

1 comment

• Ikke Katedralskolen, men Trondheim borgerlige realskole, senere Gerhard Schønings skole, nå Thora Storm videregående skole. Huset til høyre, Vår Frue gate 4, er Erichsens Conditori, nå Parkkaféen. Vår Frue kirke til venstre, utenfor bildet.