• Hyttebygging under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i 2014.  Dette er et aktivitetstilbud til barn på det såkalte «Skogbrukstunet» - bakkekammen bak våningshuset på klokkergarden Fossum – hvor mange av organisasjonene i skogbruket har base under arrangementet.  Her fikk ungene bruke håndsag, hammer og spiker, og reise seg ei hytte under tilsyn av voksne.  Da dette fotografiet ble tatt sto ei jente med ei sag i «stigetrappa» opp mot hyttas andre etasje, mens flere andre entusiastiske gutter og jenter – dels med oransje anleggshjelmer – arbeidet med veggene.  Dette var ett av mange aktivitetstilbud til de yngste gjestene under jakt- og fiskedagene i 2014.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Hyttebygging under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i 2014. Dette er et aktivitetstilbud til barn på det såkalte «Skogbrukstunet» - bakkekammen bak våningshuset...